Hjelp mot diaré?
Jeg har spist masse karber i jula(det var planlagt), starta på lillejulaften, og varte frem til og med mandag. Så, altså 5 hele dager jeg har spist det jeg ville. De første dagene hadde jeg ingen reaksjon i det hele tatt. Men natt til søndag var jeg skikkelig kvalm, og kasta opp. Vet ikke om det er pga karber, i og med at den reaksjonen kom etter såpass mange dager..eller om det er omgangssyke??
MEN, jeg har hatt skikkelig diaré siden natt til søndag. Det er det værste jeg har vært med på...beklager detaljer her, men avføringa er helt flytende, og da mener jeg HELT flytende..føles nesten som man tisser... Rett etter at jeg har spist noe, må jeg løpe på do...og det føles nesten utømmelig.. Kan gå på do en gang, også må jeg løpe tilbake bare 5-10 minutter etter igjen...
Flere som har det sånn? Synes det er ekkelt å ha det sånn... Noen som vet om noen fra apoteket som kan hjelpe? Jeg er altså tilbake på ketogen kost nå igjen, men starta som sagt i går, så jeg trenger nok noen dager på å komme i ketose..