Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-10, 12:06   #10
Augustina
Seniormedlem

Augustina sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 41
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er Atkins rett for å få den perfekte kroppen?

Men Ada-Emilie, du lå på 1000 kcal når du gikk ned de 4 kiloene og 1300 nå, noe jeg syns er så innmari lite og ikke så veldig sunt å anbefale videre. For du er jo rimelig høy også, så 50 kilo er ikke stort. Men, dette har du skrevet mye om rundt omkring og jeg vet jo hvorfor du har dette problemet. Så jeg angriper deg ikke sånn sett, bare syns du skal være litt forsiktig med å anbefale det til andre.

Til TS (trådstarter): Ser ut som vi har nesten samme utgangspunkt. Jeg er 163 og vimser mellom 58-60 kilo. Trener mye, men føler heller ikke at jeg ser så trent ut som jeg burde. Skal ikke ned i vekt, men fettprosent jeg da. Ned til 18-20 prosent er målet. Hvis du trener mye styrke så håper jeg du heller vil ha fettprosent som mål enn vekt. Vekt blir bare misvisende. Jeg har planer om å invistere i PT og skal bli mye strengere på porsjonskontroll - ikke kalorikontroll (jeg kan lett vippe over til ortoreksi jeg da, men det er meg). Lytte til sult/metthet, samt satse på kvalitetsøkter fremfor kvantitet, og jo...gå mye på ski

Mitt råd: Prøv atkins, det kan ikke skade - men regn med at du blir ganske sløv og trøtt den første perioden og ikke presterer like bra på trening. Lær din egen sultfølelse å kjenne, tenk heller på kalorier om vekta står stille lenge

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat