Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-10, 15:01   #32
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Å få klarhet, tipper jeg! Og selv om tråden både er litt artig og interessant, så tror jeg kilden ligger et annet sted; nemlig hos han hun er involvert i.
En ting har jeg lært meg, og det er at klar tale ofte vinner fram. For å få svar må du jo faktisk stille spørsmålet. Ikke vet jeg hvordan menn i generalitet tenker kontra hvordan kvinner tenker, men om noen ikke nødvendigvis stiller meg til veggs eller angriper meg, men stiller et ærlig og redelig spørsmål, så har jeg ikke annet valg enn å svare med samme ærlig og redelighet, noe som jo også burde være intensjonen. Spill er slitsomt i lengden.
Så, enn hvor mye du spør her; jeg kan aldri tro at det finnes fasitsvar på menn, jeg tror ikke jeg tar mye feil når jeg sier at menn er like sammensatte og individuelle som oss kvinner, så hvilke svar du eventuelt skulle få her vil aldri kunne gjenspeile hva han vil, eller tenker.

Ja, og så kan det vel også være nyttig å stille seg selv et par spørsmål. Han sier han er interessert i deg, men hva er du interessert i? Du sier du ikke har noe i mot å være et "leketøy", men begrenser ikke det seg om han føler noe mere, da? I tilfelle er det jo han som er leketøyet. Er det kun det fysiske du er ute etter, eller er du interessert i noen utvidet forstand selv?

Jeg er fascinert over hvor on the point og saklig du alltid forholder deg

Joda nå ska du høre her. I grunnen så skulle det vel aldri være noe mer enn det ble den søndagsmårraen jeg sneik meg ut derfra på håsselestene, håret på snei og relativt mye eyeliner i hele ansiktet. Jeg har kommer dithen at ja, jeg bryr meg faktisk om han.

Jeg har i de siste månedene, grunnet at jeg har gått mye ut og fått MYE oppmerksomhet fra det andre kjønn, fått en slags validering på at jeg er verdt å se på, og har ønsket dette i vesentlig grad. Også fra han. Men det som er cluet her er at oppmerksomheten fra andre ikke betyr noe vesentlig lengre. Dessuten kjenner jeg at jeg blir litt ør innvendig når vi kysser og det har jeg bare kjent en gang før

Nå har vi snakket om sakenes tilstand da, og kommet frem til at vi skal bli kjent med hverandre også utenfor sengehalmen, hehe. Så i kveld skal vi spise middag og spille palystation (mitt forslag, jeg har aldri spilt playstation )

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat