Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-10, 15:14   #6
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mat og trening?

Det finnes ingen oppskrift på hvor mye karber du bør ligge på dessverre, rett og slett fordi kroppene våre reagerer forskjellig på karber, og på sammensetningen av næringsstoffene, samt hvor vi henter karbene fra. Det er klin, stokk umulig for meg å trene med høy intensitet dersom jeg henter mine karber fra karber med middels til høy GI og spiser for mye av disse. Og jeg trener MYE. Å trene nå i romjula har vært en prøvelse pga at jeg har bodd i krumkakeboksen

Erfaringsmessig får jeg størst utbytte av treningen min dersom jeg ligger på rundt 20 gram karber. Da kan jeg trene i time etter time etter time med kjempehøy intensitet. Jeg kjenner det at nå som jeg i stor grad prøver å spise ett fedon-lignende kosthold så har jeg mistet litt av "piffen", men jeg må se det an om dette rett og slett er en omstillingsprosess.

Om du ble dårlig av ketose, så ville jeg prøvd meg fram med å øke litt på karbene. Bare akkurat så mye at du ikke er i ketose og se hvordan det går. Du MÅ gi det tid, ikke bare ett par dager. Kroppen trenger å venne seg til det nye regimet.

Når det gjelder hodepine og svimmelhet; Jeg har gått siden i sommer med hodepine og energiløshet nestne konstant. Jeg utviklet betennelse i skuldrene og her tett oppom jul var jeg så ødelagt i nakke og skuldre at jeg skjønner godt at frisører og sykepleiere ikke blir så lenge i de jobbene. Få sjekket om du har lavt blodtrykk, har b-vitaminmangel, jernmangel etc, om du er stiv i nakke og skuldre etc. Dette er ting som senker livskvaliteten og selv noe så enkelt som å ta 1 trioBE hver dag kan hjelpe mye. Jeg har det så fantastisk, etter å ha spist TrioBE i bare ti små dager. Så enkelt kan det være.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat