Sv: Den store felles ED-tråden
God natt alle mann. Her er begge nesegangene...eller hva det heter for noe....TETTE!!!! Ja da skal jeg si dere det er lett å sovne....herlighet jeg er møkk lei å ha vondt, hoste, fryse, svette ut alt av klær og sengetøy, snyte meg og være inne i dette huset. Nå har vi vært inne siden søndag, ser ut til å bli til lørdag ihvertfall.
Minstejenta har vært frisk i tre dager og idag var det noen barmhjertige venner av oss som hentet henne og lekte med henne hele dagen (de har barn altså...). Så ble hun levert 21.00 ferdig fylt med kveldsmat og kjempe trøtt. Hva skulle man gjort uten gode venner!?!?!?!?!?
Hadde 40 i feber igår, da var jeg helt ute av det. Mannen min som bare hadde 39, ble litt bekymret, gav med piller og rev av meg klær så jeg ble kaldere...for et styr! Sønnen vår begynte å gråte for han trodde jeg skulle dø.....stakkars gutt!!!!
Men han skjønte at det ikke var farlig...vi måtte bruke litt tid på å snakke om det idag. Men nå var det greit!
Akkurat nå er jeg feberfri, takket være ibux og paracet, og får ikke sove. Jeg unner ikke mine beste venner eller verste fiender å få dette....
Bruker tiden på å bygge opp motivasjonen. Når jeg har kommet halvveis kan det ikke stoppe nå. ...leser bøker om folk som har fått det til, litt om ketolyse-opplegget og her inne! Det hjelper og det er digg at hele ete-gildet er over snart! Enig?
....å...gjesp...får prøve å sovne igjen.....godt det var mye å lese igjennom idag...trengte tidsfordriv...
Natta alle skjønne ED'ere....