Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-10, 09:03   #12
jada_klue
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2010
jada_klue er på en erverdig vei

Sv: Er Atkins rett for å få den perfekte kroppen?

Virker som om du virkelig har stål-kontroll Ada-Emilie! Virkelig imponerende at du klarer å gjennomføre dette. Og tusen takk for at du skrev om mat-dagen din.

Desverre har ikke jeg i nærheten av den selvbeherskelsen du har når det gjelder mat. Jeg kan gjerne kutte litt og endre ting jeg spiser, men har fra tidligere forsøk funnet ut at om det er ting jeg må kutte ut TOTALT over en lang periode eller telle kalorier blir jeg helt opphengt av å tenke på mat og det ender alltid med at jeg gir meg.

Men i og med at du er så høy, håper jeg at det blir litt lettere for meg å komme ned på samme vekt, for 1100 kcal uten karbohydrater høres vanskelig ut. Men igjen, all ære til deg som klarer det, og i tillegg er så flink til å gå om morgenen! Hvordan går det i denne kulden forresten?

Augustina: hva er din erfaring med lavkarbo? Går du ned i vekt selv om du er normalvektig? Jeg bryr meg ikke noe om vekten, men problemet mitt er at det er her jeg ser resultatene da jeg ikke har vekt som måler fettprosenten. Vi har det ikke på treningssenteret der jeg bor heller, så det blir jo fort at man ser på vekten, da. Og det er jo en indikator det også, for skal ikke få så veldig mye mer muskler enn det jeg har nå, og trener mer kondisjon enn styrke.

Men har du noen fler tips å komme med, eller er du i start-fasen du også? At jeg sikkert kommer til å føle meg slapp og uopplagt på induksjon har jeg egentlig slått meg til ro med. Så lenge jeg ikke etter en måned eller to fremdeles føler jeg går på en streng diett. Venter spendt på boken, men reiser til syden i natt, så blir vel ikke til at jeg starter før en ukes tid. Så får jeg bare passe på der nede =) Noen tips til man er ute på reise, btw?

jada_klue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat