Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-10, 09:23   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er Atkins rett for å få den perfekte kroppen?

Det er overhodet ikke nødvendig å ha den form for stålkontroll eller kalorirestriksjon som ada-emilie har, jeg ville vært forsiktig med å følge rådene hennes!
Jeg vil egentlig bare anbefale deg å bruke god tid på å sette deg inn i prinsippene med induksjonen, det å telle kalorier er som regel en last resort, og det er fysiologisk sett ganske vanskelig å legge på seg på ketogent kosthold, ettersom blodsukkeret stabiliserer seg, og dermed finnes det ikke nok insulin i blodet til å lagre fett.
Mest sannsynlig vil du kunne oppnå en bedre kroppsammensetning, ettersom du ikke har noen overvekt å snakke om, og da er det bra du ikke er så opphengt i selve vekta. Jeg ville nok tydd til målebåndet om jeg var deg.
Les masse! Følg induksjonen til punkt og prikke! Lytt til kroppens signaler om sult og mettehet! Drikk vann! Vær tålmodig! Dette er de beste rådene jeg kan gi!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat