Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-10, 09:27   #15
Augustina
Seniormedlem

Augustina sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 41
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er Atkins rett for å få den perfekte kroppen?

Opprinnelig lagt inn av jada_klue, her.

Augustina: hva er din erfaring med lavkarbo? Går du ned i vekt selv om du er normalvektig? Jeg bryr meg ikke noe om vekten, men problemet mitt er at det er her jeg ser resultatene da jeg ikke har vekt som måler fettprosenten. Vi har det ikke på treningssenteret der jeg bor heller, så det blir jo fort at man ser på vekten, da. Og det er jo en indikator det også, for skal ikke få så veldig mye mer muskler enn det jeg har nå, og trener mer kondisjon enn styrke.

Men har du noen fler tips å komme med, eller er du i start-fasen du også? At jeg sikkert kommer til å føle meg slapp og uopplagt på induksjon har jeg egentlig slått meg til ro med. Så lenge jeg ikke etter en måned eller to fremdeles føler jeg går på en streng diett. Venter spendt på boken, men reiser til syden i natt, så blir vel ikke til at jeg starter før en ukes tid. Så får jeg bare passe på der nede =) Noen tips til man er ute på reise, btw?

Jeg har dårlig stoffskifte så jeg har ikke kommet så langt. I starten gikk jeg ned, men så kom det tilbake igjen. Skal prøve å bli nazistreng på å følge sult fremover og forby meg selv å spise når jeg ikke er sulten. Det hender ofte jeg spiser fordi jeg vet at det kan bli lenge uten mat, selv om jeg ikke er sulten der og da. Får heller ha noe med i veska, for jeg må bli kjent med mine egne sult- og-metthestsignaler igjen

Forøvrig måler jeg meg selv i cm nå og ikke vekt. Jeg trener en del styrke og det vil jeg anbefale deg også. For mye kondisjonstrening gjør at du går ned i muskelmasse og da blir du mer tynnfeit enn tynn og fit. Bare et tips

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat