Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-05, 13:08   #9
Gine
Medlem

Gine sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Alder: 53
Gine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Lise

Å, dette er jo egentlig kjempebra!

....tror jeg....

Jeg har vært litt sånn fortvilet fordi jeg føler jeg er blitt like ille i kroppen som første gangen jeg ble sykmeldt... og vært litt fortvilet pga det, og så kan det jo være at jeg bare er kommet tilbake dit! At det bare ser mørkest ut før det blir lysere igjen!

*håpe -håpe-håpe*

PS. ble litt bekymret for om at jeg måtte gjennom alle lungebetennelsene fra barndommen gjen et lite øyeblikk her..

Den 6. loven handler om 'healing crisis'.

This law means that once the body is detoxifying successfully toxins must be released from tissues and enter the elimination organs to be realesed. This is called a healing crisis.

I denne prosessen blir man dårlig, gammel gift begynner jo å surre rundt i kroppen. Etter en slik runde føler man seg bedre enn man gjorde før man ble syk. Føler du deg ikke bedre enn før, har du ikke vært igjennom en 'healing crise'. Du har nok bare blitt verre dessverre! Mange må regne med å måtte igjennom flere 'healing crisis' før man blir frisk.

Gine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins-Fedon-blodtype-mix med allergiske tilpasninger Svar med sitat