Sv: Er Atkins rett for å få den perfekte kroppen?
Opprinnelig lagt inn av jada_klue, her.
Virker som om du virkelig har stål-kontroll Ada-Emilie! Virkelig imponerende at du klarer å gjennomføre dette. Og tusen takk for at du skrev om mat-dagen din.
Desverre har ikke jeg i nærheten av den selvbeherskelsen du har når det gjelder mat. Jeg kan gjerne kutte litt og endre ting jeg spiser, men har fra tidligere forsøk funnet ut at om det er ting jeg må kutte ut TOTALT over en lang periode eller telle kalorier blir jeg helt opphengt av å tenke på mat og det ender alltid med at jeg gir meg.
Men i og med at du er så høy, håper jeg at det blir litt lettere for meg å komme ned på samme vekt, for 1100 kcal uten karbohydrater høres vanskelig ut. Men igjen, all ære til deg som klarer det, og i tillegg er så flink til å gå om morgenen! Hvordan går det i denne kulden forresten?
Jeg bare kler meg godt og går ikke for lenge av gangen. Stålkontroll er noe som er avhengig av flere faktorer. Bl.a. hvis jeg bare hadde spist karbohydrater ville jeg nok vært heller skjelven Ja, jeg også tar hensyn til hva jeg liker og ønsker og kutter ikke ut ting jeg liker for alltid om jeg tåler de, og erstatninger er mulig å finne også. Det er viktig å ta hensyn til behov og så finne en mest fornuftig løsning. Man bør forebygge at man sprekker.
|