Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-11, 09:25   #22
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Rent kjøtt er rimeligst hvor?

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Du snakker om god helg-produktene deres. Problemet med meg er at du snakker om per pk. Dette får man jo i større pakker til 149kr/kg så jeg lurer jo litt på hva Kiwis kilopris blir?

Jeg pleier også å hamstre disse go'helg-tingene når det er storfe - da er det 150g per pakke, til snaue 15 kr. Med andre ord en kilopris på, øh, sånn ca 100 kr. Det er fint, det. Men jeg synes ikke go'helg-tilbudet er spesielt lønnsomt de gangene det er laks, kylling eller svin.

Siden jeg har anledning til det prøver jeg også å være flittig med å rusle gjennom butikkene i nabolaget mandag formiddag, da er det ofte datovarer med nedsatt pris etter helgen.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat