Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-11, 14:24   #644
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Da er jeg i gang!!!!!!
Gadd ikke vente til i morgen slik planen min var, for motivasjonen tyter ut av ørene på meg.
Så dagen ble startet med varm sjokolade, og blir om litt fulgt opp med chilli-pasta.
Vekta var ikke avskrekkende, opp 2 kg i desember og startvekta blir da 85,3kg.
Måtte faktisk lete litt før jeg fant den, siden samboeren hadde gjemt den vekk for meg... og han var ikke våken ennå
Kan dette regnes som trim???

Kjekt at du også er i gang Popp , høres ut til å ha vært en fantastisk årsavsluttning hos dere.
Men det er deilig å være "over" julekaoset og tilbake til "normalen" igjen.
Og du høres jo ultra-motivert ut
Nå skal vi ta knekken på disse ekstra-kiloene fra julen først, og så går vi løs på det resterende overskudde.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat