Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-11, 13:34   #15
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Hvordan har det gått med dere i jula?

Jeg har hatt totalt frislepp siden 4. desember (julebord, utenlandsferie + julefeiring). Etter 8 måneder uten noen spesielle utskeielser har jeg tatt en pause. Den ble litt mer "utvidet" en planlagt og jeg har spist og drukket alt jeg har kommet over uten noen hemninger i det hele tatt.

Mitt problem er at jeg "tåler" karber alt for godt. Uansett hva jeg putter i meg av brød, kaker, sjokolade, ostepop og andre karber blir jeg ikke spesielt dårlig. Ingen problemer med magen, muskler eller ledd slik mange får her inne. Kjenner likevel at jeg begynner å bli oppblåst i magen, og det skulle vel bare mangle etter 4 uker med total matanarki.....

Men nå er jeg motivert og klar for å starte på nytt igjen. Har begynt å drikke vann i dag, og nå er det helkutt på karbene. Blir spennende å se om kroppen får en boost vektmessig etter pausen. En kollega av meg gikk ned enda mer etter en pause, og det er selvfølgelig målet!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat