Flere som har sklidd ut i desember? Uff ... opp 6 kg
Hei. Har gått på lavkarbo siden mai, og gikk ned ca 20 kg i 2010, men har slitt litt med å være konsekvent i perioder. MEN i desember ble det for mye for meg, alt bare ramlet sammen....pepperkakebaking med barna, julebesøk, juletrefester (og jeg måtte bake), osv....skulle være flink i romjula, men det glemte jeg visst. Julekake med brunost, rundstykker og marsipangriser kom desverre i min mage...ble skuffet over at jeg ikke klarte å stoppe, men seriøøøøøøøøøst, jeg gikk opp 6 kg ...I dag var det tilbake på lavkaro, og godt er det...Håper nå å holde strengt lavkarbo frem til neste jul.
Har flere det sånn, eller er det bare jeg som er helt fjern? Merker at jeg ikke tåler sukker altså...ble jo helt avhengi med en gang igjen!
Så nå er det detox.
Føler at jeg må lære meg at lavkarbo er det vi spiser uansett anledning, men er så vanskelig. Viktigste er jo at jeg ikke fortsetter nå og går opp alt sammen. Skal jo leve med dette.
Hvis noen har klart lavkarbo hele julen vil jeg gjerne høre tips om det. skal sier at jeg hadde over 2 uker juleferie sammen med familie på hytta også, så var ikke hjemme liksom.
|