Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-11, 18:47   #670
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hei og godt nytt år, kjære dere.

Det ble en kilo opp i julen, jeg har ikke vært på vekta siden forrige uke og drøyer litt enda, nyttårshelgen gjorde nok sitt. Men jeg er ved godt mot og i full gang med ED igjen og i morgen har jeg treningsavtale med meg selv kl 0900! Og nå har jeg sagt det til så mange at jeg bare må.

Er ganske fornøyd med meg selv etter julen, bortsett fra en utskeieise (sorry, Monica, kos, mener jeg) i går kveld, da spiste jeg kake og is og ble kjempekvalm...ugg.

I dag var planen og spise bare ED frem til fredag, men så fikk jeg dårlig tid til frokost og måtte ta med meg et kokt egg og et par skiver skinke som jeg spiste på jobb.
På jobb var jeg flink og spiste ED-eggerøre og grønt til lunsj, en sjokoladebar til mellommåltid. Når jeg kom hjem var jeg så sulten at jeg bare måtte spise et par kyllingvinger og to skiver skinke. Så det ble litt mer fase 2-3-aktig i dag enn planlagt, men greit nok så lenge jeg ikke "skeier" ut med noe høykarbo.
Til middag tar jeg litt ED-pasta og en brownies til kvelds, det blir bra.

Tenker sånn at jeg får heller spise litt ekstra ED og rent kjøtt/egg og lignende til kroppen har vent seg til litt mindre mat igjen. Selv om jeg har spist lavkarbo stort sett hele julen, så har det blitt større mengder enn tidligere...men det er deilig å kjenne på følelelsen at en hadde kontroll i julen. (for en gang skyld. ).

Lykke til første uka i det nye året, sammen klarer vi å komme i gang igjen alle sammen.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat