Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-11, 12:20   #14
tommygutt
Seniormedlem

tommygutt sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 48
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mat og trening?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det er vel ingen tvil om at vi reagerer forskjellig på trening - samtidig spiser vi også forskjellig... så det er vanskelig å sammenlikne
Når det gjelder tester, er de ofte av typen spis lavkarbo i få uker - og de aller fleste på forumet her vet at de første ukene ikke er optimale på trening. Har man derimot holdt på i lang tid med lavkarbo tror jeg det er lettere å finne utav reelt hvordan kroppen reagerer på trening.

MIN erfaring er som nevnt ovenfor - har aldri seriøst vært så sterk i hele mitt liv til å ha trent så lite og går aldri lenger tom på styrketrening - må passe meg for å ikke overdrive

Enig med det du skriver. En annen ting, har man trua på det man driver med, så løfter man litt mer, løper litt lenger, litt fortere osv Jeg har hatt utelukkende gode erfaringer med lavkarbo og ikke minst, har lært sinnsykt mye om egen kropp og hvordan den reagerer på ulik mat. Er man bevist, kan man lære mye, men det gjelder å finne sitt opplegg, det som funker for seg selv.