Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-11, 15:03   #90
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Så flott at det er en gruppe for oss som starter nå Jeg har slanket meg tidligere å klarte 11 kg, men har nå gått opp igjen dumt av meg, men jeg sprakk til slutt rett å slett, savnet alt jeg ikke kunne spise, spesielt elsker jeg middager, å de måtte jeg spise med måte...

Så når jeg nå kom over denne, der jeg kunne spise mer av det jeg liker best så ville jeg virkelig gjøre et forsøk, så motivasjonen var på topp,men selv om jeg har lest mye så føler jeg enda ikke at jeg har full kontroll på dette..men jeg skal fortsette å lese, å lære av andre, samt en venninne som har tatt dette tidligere, å håper med dette at det SKAL gå

Jeg har 4 barn, å er ikkekommet meg ned etter siste svangerskap så dette er på en måte siste sjanse for at jeg skal få det til, jeg har forsøkt såmange ulike ting nå, så nå må jeg bare få det til..

Vi skal i bryllup i sommer, så det er det førstemålet mitt, at jeg skal komme inn i en flott kjole da

vektmålene mine er egentlig 26 kg, men klarer jeg 20 er jeg meeeeer enn fornøyd, jeg er 91 kg nå, eller var det på mandag 03.01.11, å målet mitt er 70 kg, første delmål er å få se 7 tallet igjen, da skal jeg bli overlykkelig,men samtidig var det nettopp der det røyk for meg sist, for da stoppet alt, å så brast alt, å nå er de samme kg tilbake igjen

Håper jeg får være med her trenger støtte, råd, tips og ideer fra andre, å håper at jeg etterhvert skal kunne komme med det også

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat