Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-05, 09:44   #1
Thula
Medlem

Thula sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 59
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Ketolyse og høyt kolesterol

Denne er vel egentlig myntet mest på Torkil, men jeg blir veldig glad for svar ellers også. Jeg har enda ikke kjøpt Slank med Ketolysekuren. Jeg har hatt så dårlig samvittighet ovenfor familien fordi vi bruker så mye penger på lavkarbomat til meg, at jeg har ikke orket å ta opp diskusjonen om å bruke penger på nok en slankebok hjemme ennå. Min mor er også rimelig overvektig, og sliter i tillegg med høyt blodtrykk, høyt kolesterol, i tillegg til at hun røyker som et damplokomotiv. Jeg har bekymret meg mye for henne i det siste, på grunn av det overnevnte i tillegg til at hun har fibromyalgi og bruker mye sterke smertestillende medikamenter på grunn av smerter.

Jeg har tenkt å kjøpe Slank med Ketolysekuren, lese gjennom den en gang, og gi den til mamma. Sette henne i gang, gi henne de få tipsene og rådene jeg har å gi, og prøve å hjelpe henne til å få dette til å fungere. Men det var dette med kolesterolet da... Fastlegen hennes går ut på ferie i dag, og uansett tror jeg ikke han har så mye kunnskap om tema, i hvert fall er ikke det inntrykket jeg har fått. Ryktet sier jo at Atkins og lignende øker kolesterolet, men hvordan fungerer ketolysekuren i forhold til det? Kan hun gjøre et forsøk?

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat