Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.
Er det bare jeg som sitter med ufattelig lyst til å dra på besøk til Carisma bare for å sitte i vinduene hennes i lengre tid og sjekke status??
Tro meg jeg henger endel i vinduene om dagen Men jeg ser lite av interesse.
Opprinnelig lagt inn av Anne, her.
Trodde politiet ringte med skjult nr jeg.... og legitimasjon var selvfølgelig ekte.... Kanskje tra en tlf og sjekke litt? All grunn til å være litt skeptisk og kjenne på magefølelsen. Det skal nok være ganske alvorlige saker før politiet tar seg inn i en leilighet for å spane ihvertfall. Hvis i det hele tatt. Da må de vite at dere ikke kommer hjem på en stund. De kunne jo skremt hjerteinfarkt på dere om dere kom mens de var der...
Endel av de som driver med etterforskning har åpent nr, men om du sjekker det opp får du bare opp at det tilhører politiet. Hadde endel caser ang det jeg jobbet i mobilselskap. Paranoide folk som hadde blitt ringt opp (sikker paranoide med god grunn) 
Ja, det med å komme hjem tenkte jeg også. Han inrømmet at de hadde sjekket oss ut før de kom og spurte, for de måtte vite at vi var å stole på. Så de visste at jeg var sikkerhetsklarert og derfor var vi godkjent. Så jeg tenker, hva mer har de sjekket? Smal sak å finne ut at vi fløy til stavanger helga før jul.feks... Og når de likevel sitter utenfor blokka hele dagen ser de jo når vi reiser på jobb og når vi kommer hjem igjen. Hvis de så vi dro avgåde med et lass med bagger og ski torsdagen visste de jo det var kalr bane et par dager.
Forøvrig tenker jeg at OM det er så ille, så har de nok bare vært kjapt inn for å se hva slags utsikt det var.
Jeg har en fetter i politiet, kjenner jeg må snakke litt med han om hva de kan og ikke kan finne på! 
Sist redigert av Carisma : 04-01-11 kl 20:04.
|