Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 10:22   #122
Midnight Choir
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Midnight Choir er ny på veien
Smile

Spenning, spenning

Jeg har bare holdt på i 2 dager, så jeg kan vel ikke forvente all verden, men jeg har fryktelig vond smak i munnen, er svimmel, tørst hele tiden (og ja, drikker, drikker og drikker) og kaldsvetter, så jeg føler da vitterlig at noe er på gang Tok for moro skyld en stick igår, men den ga ikke utslag, så jeg er spent på kveldene som kommer når jeg skal prøve igjen. Synes selv jeg har vært kjempeflink til å kutte karbs og samtidig øke fettinntaket noe voldsomt ifht hva jeg har gjort tidligere, så nå krysser jeg alle fingre og støtter meg til alle dere som er knallflinke både til å komme med gode tips og til faktisk å holde motet oppe hos mange! Nå har jeg pakket med meg kyllinglår, oliven, oster, tomater og salat m/oljedressing til lunsj og har noen ytterst få mandler i beredskap dersom jeg går helt av skaftet på jobb. Så bare et lite spørsmål; setter dere begrensninger ifht f.eks Pepsi Max? Jeg synes ofte den hjelper på både tørst, "fyser" og som avveksling fra bøttevis med vann, men jeg trenger en kvalifisert uttalelse på at det er greit. Er det en "av og til"-drikk, eller er det nei, nei, nei de første ukene...?

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat