Allergi
Jeg har brukt olivenbladekstrakt mot omgangssyke. Har vært mye syk av og på, og da funker olivenbladekstrakten utrolig bra. Et av de få virkelig effektive produktene. Olivenbladekstrakten dreper virus, parasitter og sopp. Den gir ikke noe næring sånn som Chlorella. Chlorellaen fjerner også tungmetaller. Det er to helt forskjellige produkter som er knallbra på hvert sitt område.
Jeg har ikke hatt noen allergier selv, men jeg har vært igjennom en del forskjellige terapier. Da er det vanlig at de trekker fram allergi som en av de enkle tingene å behandle. Jeg anbefaler først og fremst Huldaklinikken i Oslo. Der er de ganske så alternative, men veldig seriøse. Ikkeno' halvveis resultater der. Ellers har Claes (Merkelig skrue) på Kvanteklinikken oppnådd noen ganske merkverdige resultater med Lybraen sin. (Sjekk ut på www.kvanteklinikken.no). Jeg anbefaler egentlig bare å ringe å høre hva de har å si. Jeg vet jo ikke nok om ditt tilfelle til å avgjøre om noe vil hjelpe, så det er nok best du finner ut på egen hånd om du ønsker å bruke noe penger på dette, eller heller vil ågå en annen vei.
Lykke til!