Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 17:42   #159
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg må bare dele noeher, uansett hvor teit det må høres ut, men jeg begynte i forgårs, å syns det var uhorvelige mengder informasjon på en gang, så har egentlig hatt nok med å lære meg litt etter litt, med mat, fy mat, vitaminer, sticks, osv, å ikke helt skjønt det med 15 karber helt, eller dvs jeg har jo forstått hva det går i, men ikke helt satt meg inn i det enda, å tenkte at nå var det virkelig på tide, å jeg FORSTOD DET LETT jeg var redd at den delen skulel velte det for min del,når folk snakket om å regne ut, å pr 100 g osv osv, men det var faktisk ikke vanskelig, å det syns jeg var SUPERT :danse:

Høres sikkert kjempeteit ut for alle dere andre som forstod dette med det samme da men et stort øyeblikk for meg å samtidig syns jeg det var knallbra at det ikke var vanskelig å finne ut av. Men ser jo den at man må regne, sammen hele dagen, å at det tar tid nå i begynnelsen, men ettrhvert tror jeg det il gå mye bedre, å jeg gleder meg til det

Middagen min idag var egentlig veldig enkel,bare noe jeg hadde i kjøleskapet siden jeg ikke har handlet inn så mye lavkarbomat enda, så idag ble det:

blomkål, rosenkål, purre, bogskinke, fløte over, å raspet ost på toppen, helt enkelt, men lukter deilig, å ser veldig godt ut jeg gleder meg til min første skikkelige middag med lavkarbo mat

har bare hatt lunsjer, frokost osv til nå redd for å ta feil matvarer før jeg hadde satt meg skikkelig inn i dette

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat