Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 20:17   #161
hotmama
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2010
hotmama er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Alle ser ut til å være godt igang! Det er flott det dere, jeg er sikker på at med litt viljestyrke og riktig mat vil kg rase av...ikke noe mer hokus pokus for dette er ingen lotteri. Vi er i full kontroll til å velge hvordan det skal ende. Dag 1 lagde jeg med en gang lavkarbo knekkiser som jeg spiser til frokost og lunch sammen med masse digg pålegg. Må være ærlig å si at jeg ikke har kjøpt sticks og ikke følger det helt sånn slavisk (boka er her ett eller annet sted men må finne den. Jeg la på meg 34 kg under svangerskapet og er nå 6 kg unna førtidsvekten så noe har jo forsvunnet takket være trening trening og trening. Derfor meldte jeg meg inn på et senter igjen og var åppe kl 06.00 og trente før jobb..DIGG! Elsker å trene, det er ufattelig deilig. Når det gjelder mat så har jeg en enkel regel: spiser så og si ingenting av matvarer/drikker som inneholder mer enn 5g karbo pr 100g. Vet ikke om dette er direkte "ketolysekur"regel men har nå på 2 dager gått ned mer enn 1 kg (vann helt sikkert men en start er det jo, naturlig at vannet forsvinner først). Det som er flott med denne spisestilen er rett og slett at jeg stopper når jeg er mett og mævler ikke i meg mat som før. Øl er også lagt bort fullstendig og gleder meg til å nyte ett glass vin i helgene. Drikker en haug med kaffe og te på jobb, samt masse masse vann. Har en 1,5 liters imsdal flaske som forsvinner raskt. Jeg er derimot blitt litt slapp og trøtt grunnet dette men det er verdt det. Treningen gir meg energi gitt. Flott at vi deler tanker her inne, isted ble jeg fristet til de grader av honning melon og eple men var flink Har 0 lyst på brød, pasta, potet, sjokkis og potetgull....men savner youghert og skyr. Måler aldri maten, gjør dere? Fikk igrunn nok av det når jeg gikk på Grete Roede(og gikk masse ned!)

hotmama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat