Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Skyr inneholder desverre rundt 11 g karbo pr 100g. Som sagt så mener jeg å huske en eller gang at tommelregelen var ingenting som inneholder mer enn 5g
pr 100 g. Jeg har alltid blitt kvalm av for mye fett...selv når jeg ikke går på diett så blir jeg kvalm av kremkaker ol. Jeg tror det vanligste mange tenkr i begynnelsen er at det er jo digg å bare spise bacon rømme krem osv. Faktum er at man blir lei de første dagene. Det er helt avgjørende (for min del) å spise forskjellige ting ellers blir jeg lei og dette skal jeg holde på med i allfall 2 mnd til. Det er litt pes men sjekk ut litt av de ulike oppskriftene her inne, spesielt knekkebrød/brødene som får min hverdag til å føle seg MYE mer normalt! Deilig med en brødskive eller knekkebrød! Eller ulike mat sammensettinger....i helgene kommer jeg til å kose meg med kremfløte, bær, litt vin og baconsnacks(kun den ene typen og med måte da det inneholder endel salt)..også skal jeg lage dikk hvitløksvokk med crispy chicken og grønnsaker. Har spist taco wrapped i salatblader idag. Igår ble det løvstek"lefse"-salsa rømme saus med salat og tomat. Velger man riktig mat blir man mett, fornøyd og ned i vekt. Det er lov å nyte denne dietten
|