Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 23:42   #11
ArtMetal
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: det romler slik.

Opprinnelig lagt inn av tjeldberg, her.

Det er nok som nevnt omlegging. Selv fører jeg opp det jeg spiser for å få oversikt på hva jeg får i meg. Du skal vel ha ca 70% av energien fra fett i løpet av dagen. (Ihvertfall der jeg ligger)

Men, blir sulten selv ofte, dersom jeg tror jeg har spist nok, men ikke har det. Det er nemli ikke slik at å gå på lavkarbo automatisk gir mye kalorier. Har i dag f.ex ikke spist mer enn ca 1000kkal. Så nu er jeg sulten igjen til tross for mye mat! Lutefisk å smør og bacon va mettende, men ikkje så veldig lenge! Å merkelig lite kalorier, iforhold til mine vanlige middager.

Store frokoster hjelper også på å være mett lenge. Bruker mye kremfløt og grønnsaker til frokosten jeg i tillegg til kjøtt eller egg. 2 knekkebrød varer ikke lenge!!!

Men du venner deg nok snart til det, bare vær glad til. De fleste plages med å være matlei i starten fordi de ikke har kommet inn i lavkarbo og derfor har lite variasjon i starten

Ok. Mye fløte og slikt til frokost sier du. Forslag til frokost? Gjerne noe jeg kan lage kvelden før, eller i store kvanta og ha kaldt eller fryst. For jeg har aldri god til om morgenen :P

  Svar med sitat