Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-11, 00:59   #3
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: pcos, spontanabort og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av frøken strikk, her.

Hei.
Jeg har pcos og forsøker å bli gravid. Det ser ikke ut til at vi har store problemer med å bli gravide da vi har blitt det to ganger på halvannet år, men begge gangene har endt i spontanabort. Det skal egentlig ikke være så stor sjanse for å ha to ganger etter hverandre, noe legen min forsikret meg om når jeg var gravid i begynnelsen av siste avangerskapet. Men på wikipedia står det at kvinner med pcos har 30-50 % sjanse for å spontanabortere mot vanligvis 15%. Fant ikke god referanse og lurer på om noen her vet om det stemmer, eventuelt har erfaringer. Og vet noen om lavkarbo kan minske abortfaren?

Hilsen en pcos-er som tenkte å begi seg utpå lavkarbo.

Lavkarbo minsker abortfaren for pcosere. Lavkarbo får hormonene i balanse og gjør det lettere for kroppen å bli gravid og gjennomføre svangerskapet.

Metformin minsker også abortfaren.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat