Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-11, 08:48   #186
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Juballong, her.

En annen ting du kan tenke på i begynnelsen er å få i deg litt mer salt, seltin anbefaler Torkild , da blir allmenntillstand litt bedre. Og om du er redd for brus og søtstoffer kan du jo trappe ned før du kutter de helt ut.....kroppen trenger litt tid
Lykke til videre.
( jeg startet 3 jan jeg også )

seltin har jeg,men ikke brukt det så mye, har brukt pepper, siden det har vært salt i skinken osv,men skal forsøke det da tusen takk for hjelpen
Jeg er ikke kvalm idag (enda), så håper det ikke skjer igjen etter middag idag, gått greit med frokosten ihvertfall.

Brus og søtstoffer bruker vi lite av, vi gikk over på et kosthold med mer rene råvarer ifjor høst, og kuttet også ut sukker med det samme, eneste på lørdagen da får de juice.Des mnd var et unntak da fikk de noe mer, ville ikke legge en demper på det, men da nugatti osv kom på bordet hos de vi var hos i jula, så spiste ikke ungene det likevel..å ikke klager de på at de ikke får snop osv heller, for de får andre ting, frukt, bær og popcorn, som de elsker, så tror kanskje det var greit at vi begynte sånn, kanskje litt enklere for kroppen da, selv om det ikke føltes sånn i det hele tatt igår.

Jeg liker ikke sjokolade,ikke min bror, eller eldstemann av ungene her eheller, folk ler når jeg sier det :Smen vi likte sure ting i snopet, så det kan nok være jeg savner etterhvert, men håper det går greit, siden vi vanligvis hadde lite av det.. klementiner savner jeg allerede, selv om jeg burde være lei av de, etter å ha spist de i hele desember...

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat