Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-11, 09:50   #9
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fedon lindbergbrød på rema1000

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Har lest den
Eneste triste er at den en innføring til lchf ikke fungerer.. den der "lhcf på tre min"

Min mann er helt sikker på at egg er livsfarlig. Når jeg sier at det ikke er det så ler han - dette har han alltid lært.

Det er jo litt av problemet, dette er jo sånn de fleste av oss er "opplært" til kjøtt og potet liksom

for meg er det helt merkelig å ikke skulle spise poteter, ris, brød etc. Hva spiser dere istedet? Å telle karbs er også merkelig for meg som er vant til at så lenge det ikke er fett og jævlig så er det greit, hvis du skjønner?

Selv om grete roedekost gjør meg grisetjukk.

Tror ikke du sjekke ut linken. Det er ikke Nybegynnertråden, men en tråd som heter Er fett og ketose farlig?
Om du googler litt om egg og kolesterol vil du finne mye skyts for å "dukke" mannen din litt. Det er minst 10 år siden egg ikke lengre var farlig!

Det er mye å sette seg inn i, men blir fort en vane!

LCHF på 3 min må du hente her. Klikk på bildet til høyre for å få frem brosjyren!