Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-11, 10:53   #18
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fedon lindbergbrød på rema1000

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Min mann er helt sikker på at egg er livsfarlig. Når jeg sier at det ikke er det så ler han - dette har han alltid lært.

for meg er det helt merkelig å ikke skulle spise poteter, ris, brød etc. Hva spiser dere istedet?

Søk på egg og kolesterol i google eller en annen søkemotor og du får massevis av artikler om at egg er kjempesunt!

Jeg var en brødelsker, men jeg har knapt nok savnet det ett sekund siden slutten av mai i fjor. Jeg spiser mye egg da, opptil 5-6 om dagen. Nå har jeg en omelettperiode - 3 små eller to store egg, bacon eller skinke, ost, paprika, squash eller broccoli og løk + krydder. Nammis!

Til middager har jeg grønnsaker til, evt. bønner / kikerter / linser (jeg er ikke på ketolyse!) og blomkål (og evt. broccoli) mos er knallgodt! Koker den i biter til den er passe myk, hiver den i stavmikserkoppen og har i krydder og en god smørklatt og kjører den til mos med stavmikseren. Mmm.... Blir omtrent som potetmos, bare mye bedre!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat