Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-11, 19:41   #212
Beurre
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2010
Beurre er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Er alle her inne flinke til å trene i tillegg??? jeg har ikke begynt med noe trening enda, vet ikke helt hvor jeg skal skvise det inn heller, med 4 barn pluss en avlastningsjente, dagene går i å hente og bringe barn til fritidsaktiviteter, lekser osv osv, å så er det middag, å så begynner kveldsstellet, å da legger vi en hver halvtime, å sistemann er i seng kl 21, å da må jeg lage alle sekker, matbokser, klær osv klare til dagen etter, å så må jeg se over huset, vaske tøy, henge opp, legge sammen osv...

I tillegg jobber jeg i butikk på dagene, og av og til kveldene, så da løper jeg rundt mye, varedager osv,

Hvordan får dere det til ??? å hvor mye må man trene i tillegg til alt dette?

Jeg har knapt nok tid til å slappe av noe nå, å når jeg får muligheten er det herlig å ta seg en stille stund, like før jeg legger meg..

Du “må” ikke trene på ketolysekuren, men en halvtimes gåtur hver dag anbefales i boka. Du kan selvsagt trene mer, men hard trening i ketose vil for mange føles tungt pga. de tomme glykogenlagrene, spesielt i starten.

Enig med langaard i at aktiviteten din på hjemmebane høres ut som trim nok Skjønner i hvert fall godt at du ikke har hatt tid og overskudd til ”vanlig” trening.

Selv er jeg i gang med raske gåturer inkl. litt småjogging, lett styrketrening på stuegulvet og sykling foran tv-en. Sistnevnte føles av en eller annen grunn ufattelig kjedelig samme hvor interessant tv-programmet er

Har gått på ketolysekuren over flere måneder tidligere, men da trente jeg ikke utover rolige gåturer. Leser om flere som føler at de får energi på en helt ny måte etter noen uker i ketose, når de har kommet over ”startvanskene”. Spent på om dette skjer med meg også

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat