Tråd: Matpakke!
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-11, 22:50   #6
HMW
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2011
HMW er på en erverdig vei

Sv: Matpakke!

Takk for fine svar =)

Mange fine ideer her. Jeg trodde først at man ikke kunne spise noen karbohydrater i det hele tatt, men skjønner at jeg fortsatt kan putte inn noen brødskiver inn i kostholdet. For jeg lager nemlig mitt eget brød, så er ikke fullt av gjær og luft slik som de i butikken. Det blir man bare oppblåst av, samtidig som man fyller magen med masse vomfyll.
Så da om jeg har forstått rett kan jeg spise brød, men burde fylle de med med mer pålegg slik at de metter mer. Fint det at jeg kan spise havregrøt, men som oftest har jeg ganske dårlig tid om morgenen og har da pleid å bare ha i vann og pittelitt salt i mikron. Jeg holder sikker lengre med melk i.

Avokado høres og som en fin ide, det spiser jeg alt for lite av.
Er det noen andre salatgrønnsaker jeg burde "oppdage"?

Mørk sjokolade er jeg veldig glad i, så fint at det er lov å spise. Skal prøve det med å legge vekk tanken om ikke å spise flere middager. Er mange fine ideer, men må jo og få til å passe inn i hverdagen. Ikke så lett når man er på skolen fra f.eks. åtte til seks og ha ork til å forberede maten til neste dag. Må finne det som passer for meg. Igjen så er ikke slankedelen så viktig, det viktigste er å holde blodsukkeret på et jevnt nivå, slik at jeg kan holde konsentrasjonen =)

HMW er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat