Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-11, 08:35   #723
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Ja, godt å bli tatt vare på. ikke bortskjemt fra før , så setter veldig pris på det
Monica, jeg mente egentlig ikke at det bare var pga sykdom, men tror kanskje at kroppen endelig
slipper kiloene når kroppen får tid og mulighet til å slappe av og hvile?! Så gøy med kjole på salg som satt som støpt og bare str L da gitt gleder oss til bilde

Ja jeg skjønte det, men det er sikkert litt sykdommen sin skyld at jeg ikke har hatt så matlyst. Men nå når jeg var dårlig spiste jeg pizza, kinamat, indisk mat med ris og litt snop, selv om det var lite av hvert. Så jeg var litt spent på vekten kan du si!
Etter tre dager på ed fase 2 skjedde det store vekttapet. På søndag veide jeg faktisk 82,9, mandag 82,2 og så nå 79,9 igår! Idag veide jeg 79,8...men nå skal jeg ha offisiell veiedag onsdag neste uke...er det da du veier deg Titti?
Men du har sikkert rett i at kiloene slipper når en slapper av?!?!?! Jeg har sovet utrolig mye i det siste og lagt meg tidlig. Når jeg legger meg tidlig blir jeg heller ikke fysen på noe....kanskje en god rutine egentlig. Merker jeg trenger mye mer søvn enn normalt. Er bare fælt å sitte lenge oppe, blir utrolig trøtt dagen derpå.
En annen ting; jeg syntes det er bare koselig å få tilbakemeldinger av dere på hva som skjer med meg. Jeg tar det bare som omsorg og engasjement! Dere er herlige hele gjengen! Dere har masse erfaring og kunnskap om akkuratt det vi holder på med!
Ha en fin fin dag alle sammen