Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-11, 12:06   #516
Medli
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Medli er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Vet enda ikke resultatet av 3-4 uker juleferie, bestemte meg til sist å ikke ta med fitnessvekta. Føler i utgangspunktet resultatet blir 'positivt' uansett, for dersom jeg fortsatt har gått ned noe er det jo supert! Om jeg har gått opp så er det motivasjon til ny, skikkelig lavkarbostart med ekstra trening! Om jeg har stått mer eller mindre stille, får jeg bekreftet at jeg kan ha denne kosten + litt ekstra og fortsatt holde meg stabil.

Meeen... Måtte bare prøve den ultimate feit-testen før jeg reiser fra familien. Det er nemlig her den fryktinngytende bunaden henger i skapet, uendret på siden konfirmasjonen. Jaggu satt den ikke trangt på lengre! Husker hvor forferdelig den var under skoleavslutninga på vgs for halvannet år siden. Ville knapt puste, og var sikker på at den måtte sys på inntil neste obligatoriske bunad-dato. Siste 17. mai valgte jeg å ta på noe annet, siden det virket ork å dra med seg en for liten bunad til hybelen. :P Men i år skal den sannelig bæres med stolthet!

Husker ikke hvor mye jeg veide omkring konfirmasjonen, men var absolutt ikke spesielt overvektig, om så fall bare helt på grensen mellom normal BMI og 'overvekt'. Det er noen kilo igjen til det punktet, men allikevel deilig å få slik bekreftelse på at kroppen har blitt mindre.

Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat