Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-11, 13:12   #238
ikea
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2010
ikea er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

kjenner godt at du vil ikke fortelle det til folk. bli så mange rare komentarer. det jeg har gjort er at jeg sa at jeg tror jeg ikke tåler mel og andre ting med stivelser i (potet, ris, gullerot), fordig jeg bli oppblåst etter det. og at jeg får vondt i hodet av sukker. sa at jeg vil prøve å droppe disse en stund for å se om det bli bedre uten. er klar over at det ikke er helt riktig men ikke alle klarer å fortelle at de er på slanken og forklare hva det handler om og forsvare seg. ikke jeg i hvert fall. funka fint

Akkurat det samme med meg. Jeg skal på jobb i dag og der er det slik at vi MÅ sitte å spise ned med pasientene, er en del av miljø terapien (psykiatri pasienter). Det er alltid brød, og brød posene har ikke næringsinnhold så det er helt uaktuelt for meg. Slengte nettopp et lavkarbo brød i ovnen, så får jeg ta med et par skiver. Hvis de spør meg da, svarer jeg at er reagerer så dårlig på brød Skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å si at jeg går på lavkarbo, klarer det liksom ikke. Ikke en gang svigers vet om det

ikea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat