Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-11, 20:24   #4
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Vekta rikker seg ikke... Trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av EBMTone, her.

OK

Jeg spiser som regel en omelett eller laks med oliven og egg, eller middagsrester til frokost. Prøver å variere litt. Lunsj hopper jeg ofte over for å spare kalorier:/ Hender jeg tar en atkins-bar eller nøtter eller rester fra frokosten. Til middag spiser jeg ca 300g kylling/fisk/kjøtt og masse grønnsaker, oftest blomkål, brokkoli og rosenkål og litt saus (rømme/fløte eller annet). Kveldsmat blir det kanskje et kyllinglår med oliven/salat eller en omelett med noe grønt og kanskje litt nøtter.
Hva tror du/dere? For mye?

Også har jeg holdt på siden november

Hvorfor skal du spare kalorier? Atkinsbaren kan hemme vektnedgang. For lite mat kanskje, for lite grønnsaker absolutt. For lite fett antakelig.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat