Sv: Vekta rikker seg ikke... Trenger hjelp!
Opprinnelig lagt inn av EBMTone, her.
For lite? Hmm.. første jeg tenker når jeg skal ned er å kutte ned på mengdene og kaloriene:S Har kuttet ned mer og mer egentlig siden det går sååå trått. Samme med fettet. Grønnsaker kan jeg sikkert øke mer på uten problemer. Til middag spiser jeg nok greit med grønt, men frokost, lunsj og kveld blir det kanskje for lite. DET skal jeg prøve! 
Kan Atkinsbarer HEMME vektnedgang??? Hvorfor? Samme med Fedonbarer og?
Tror heller du skal øke litt på kaloriene du. 2000 + høres bra ut for en med din vekt og høyde. Du kan ikke bare kutte og kutte og kutte, da stopper det helt opp til slutt. Det er det samme som hvis du får lønn en gang i mnd så vet du at du får ny forsyning neste måned helt sikkert. Men får du bare lønn en gang i året, så må du spare og fordele. Det er det kroppen gjør med kutt, og da tviholder den på ekstra fett. Kroppen vil ikke slippe fett, den liker fett den nemlig. Så dermed må man gi den tilførsel av energi sånn at dne ikke opplever at kroppen må spare. Først da vil den slippe fett.
Atkinsbarer, fedonbarer, sukkerfrie sjokolader etc inneholder kunstig søtning som KAN gi blodsukkerstigning og dermed fettlagring, evt. at kroppen oppfatter søtningsmidlene som ett drivstoff og dermed bruker det før det går løs på fettet.
|