Tråd: Hjelp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-11, 08:27   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Jorgen_BM, her.

Nei, kjenner kun at jeg er sulten når det er gått kanskje to og en halv time siden sist jeg spiste, og da er det jo bare en halv time til neste måltid...

Lavkarbo høres spennende ut, men virker så vanskelig.... vil ikke gi slipp på knekkebrødene, hehe

Hvis du virkelig har spist bare 5-600 kcal/døgn så har du kjørt kroppen skikkelig på sparebluss og jeg er stygt redd for at den kan komme til å ta igjen kraftig når du begynner å spise mer. Du gir den jo ikke nok energi til å opprettholde de nødvendige livsfunksjoner over tid!

Spiser du grønnsaker da? Fisk? Kjøtt? Smør? Hvordan er formen? Er du frisk og opplagt, våkner du utsovet om morgenen og sånt?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat