Sv: Bildetråden 30+
Veit det e veldig mange som er uenig med meg her. Men eg har sett fleire som har gått på grethe roede, og ved å ete nok mat klart og slutta og ete godteri og slikt. Fordi en et så mykje at man ikkje får behov for og ete noko meir, og dei går likevell ned i vekt.
og med karbohydrata som ikkje har gjort meg overvekt meinte eg pasta, ris, brød, potete, melk + +.
Så sjøl om dokke er uenige med meg, treng dokke ikkje prøve og overbevise meg. Eg er bestemt og veit kva vi vil. Eg veit mykje om lavkarbo og veit at månge velge og endre til dinna livsstilen og meina den er mykje beire enn høg karbo. Men eg har og trua på kaloritelling av riktig mat.
Mange lure på kansje koffor eg då ikkje har begynt rett på grethe roede, men eg veit at ved lavkarbo går man ofte ned i kg fort og det er det eg har behov for no når eg har starta min prosess. Men ken veit kansje eg en dag blir frelst? Men etter mi forje periode vart eg det ikkje.
Og så trur eg vi bare skal bli enige om og vere uenige. som sagt veit eg at fleire har et anna syn enn meg, men eg gidde ikkje å diskutere det. 
|