Sv: Hjelp!
Opprinnelig lagt inn av Jorgen_BM, her.
Er veldig interessert i å begynne på lavkarbo diett, har gått ned ca. 35 kg tilsammen nå, ved å bare spise normalt. I den siste tiden har jeg gått på "min egen" diett, Har spist hver tredje time, som regel 2 Wasa Fiber Plus med enten 1 porsjonsboks med Stabburet Leverpostei eller Stabburet Makrell.. Middager har variert, som regel supper eller kylling... Jeg har inntatt rundt 500-600 kalorier per dag, og gått ned en god del, ca 13-14 kg siden 15.12.10 ...
Men lurer på om kroppen min er i Ketose? Eller må jeg begynne på lavkarbo for at dette skal skje?
Og om jeg skal begynne på Lavkarbo, hva skal jeg spise? Er så innmari lettvint å slenge i seg to knekkebrød med en sånn porsjonsboks... Og ser det er mange fine frokost alternativer, men jeg har rett og slett ikke tid til å drive å lage i stand mat om morgenen...
Dette høres rimelig likt ut som slik jeg spiste når jeg gikk ned i vekt for 3 år siden.. Gikk ned 25 kg på ganske kort tid..
Men at du ikke er sulten?... Det tror jeg nesten ikke på... OG er det ikke utrooolig slitsomt å måtte spise så utrolig ofte? Om du ikke har tid til å bruke på å lage en lett lavkarbo frokost, hvordan har du da tid til å spise 5-6 ganger om dagen?
Håper du åpner øynene dine og prøver lavkarbolivet, det er noe HELT annet enn knekkebrødlivet.. TRO meg... Kroppen din vil takke deg, og du vil mest sansynligvis få mer energi og en utrolig god følelse i kroppen.. OG du slipper muligens unna med 2-3 måltider om dagen - For du spiser deg mett og spiser når du er sulten..
PS : Glemte å nevne at jeg gikk OPP de 25 kg like fort som de gikk av, og med de fulgte 20 kg til..!

|