Sv: Nedre normalområde i stoffskifte
Å så snill du er ,tusen takk nei ikke noe er utløst av svangerskap. Prøven de tok for 4 år siden var scintigrafi,noe med at de tilførte Jod ? i årene og en stor maskin jeg lå inni, har også før den undersøkelsen tatt ultralyd.
Eneste jeg veit er at i siste svangerskap i 2004-2005 så gikk jeg ned i vekt hele svangerskapet,og jeg var totalt utslitt,men jeg var jo utslitt før jeg ble gravid også så på slutten av svangerskapet ble jeg lagt inn på sykehuset fordi jeg hadde rast ned i vekt. de tok sticks da og jeg husker at ketoner prøven var på maks, altså mørk lilla (jeg hadde ikke vært borti lavkarbo/ketolyse den gangen og ante ikke noe om det) Fikk beskjed av legen om å spise mere og drikke masse vann ,men jeg gjorde jo ikke annet enn å spise hehehe) Når ungen ble født ble formen "litt" bedre,men fortsatt var jeg utslitt....Vekten justerte seg selv og så begynte den å øke og etter det har jeg bare lagt på meg,fram til jeg fant dette forumet ...som sagt er jeg forsatt sliten på starten av dagen,men fordi jeg spiser en Nobligan får jeg et lite kick,så jeg klarer meg greit med unger og aktiviteter...jeg har hatt fibromyalgi i mange år (den forsvant med ketosekosthold ) jeg har også slitt med autoimune sykdommer og har i lange perioder ikke tålt vann på kroppen, hatt masse elveblest,nerve smerter i magen,rask puls,brystsmerter osv osv osv,altså en laaaang liste.....Begynte på ketolysekuren (egentlig lavkarbo men havnet lavt) så forsvant ALLE plager jeg hadde ,unntatt den slitenheten, og de gangene jeg har sprekt har jeg blitt dritt syk og fått alt tilbake så derfor tok jeg valget 3 juledag,med å holde meg til lavkarbo,for da klarer jeg å være med unga på ting og tang
Skulle bare ønske jeg fikk tilbake energien jeg hadde for 15 år siden og som har vært på besøk nå før jul Men den kommer kanskje etterhvert ?

Otiki

|