Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-11, 19:30   #295
Bollemor
Medlem

Bollemor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 37
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Beurre, her.

Bollemor, hva slags latte med karamell er det du drikker? Ble nysgjerrig - er så glad i karamell

Får i meg altfor mye kunstig søtstoff selv: Fun light, lightbrus og suketter i kaffen (tør ikke skrive hvor mange) Kaffe med fløte blir ikke samme nytelsen for meg hvis den ikke er søt.

"Alle" sier jo at søtsuget forsvinner etter en stund hvis man kutter søtt, men jeg fatter liksom ikke at det kan gjelde meg Har ikke turt å prøve - er redd for å bli så frustrert og gal at jeg sprekker totalt og ødelegger hele kuren.

Er det flere som vil fortelle litt om hvordan de har det når det gjelder søtsug? Kanskje noen vil prøve å kutte eller trappe ned sammen med meg etter hvert? Men først må jeg prøve den karamellatten

Jeg drikker vanlig kaffe med fløte, og så har jeg bestil fra utlandet en stor dunk med karamelsaus uten karbo (skummel t magen i store dosa)
Den er bare HIMMELSK!!! og veldig søt!

Hører alle sier det som du sier ja, om at det vil forsvinne.. og jeg merker jeg blir mer gal etter noe søt nå som jeg har sagt at det FY. Så skjønner den at du er redd for å sprekke !!

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat