Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 00:27   #303
Kaija
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Telemark
Kaija er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hei, jeg er ny på forumet, og vil gjerne være med her. Fint å ha noen som kjører omtrent samme opplegget. Startet på mandag, og etter en tøff uke, med mye hodepine og fysj, har jeg og kroppen hatt det finfint nå i helga. Ketose er ikke dumt, nei. Mye bedre og jevnere humør, og veldig varme tær. :knegg: Kroppen kjennes lettere også. Jeg veide meg ikke før start, men vekta i dag viste før jul-vekt, og det føles ikke SÅ nødvendig å ha på seg panserholdinnstrømpisene døgnet rundt, så da regner jeg med at ting fungerer som de skal. Denne uka har jeg bare rukket/orket å trene pilates en gang, men neste uke blir det litt spinning, og kanskje aqua og pilates. Fint å komme inn i gode treningsrutiner også.

Synes det er vanskelig å få full oversikt over hva jeg kan og ikke kan spise, og kjører veldig safe, med ikke så veldig spennende mat foreløpig. Regner med å kunne utvide menylisten min etter hvert som jeg blir sikrere i dette.

Eh, ja Pepsi Maxen står på skal kutte ut etter hvert-lista mi også. Akkurat det er det litt vanskelig å innstille seg på, men ...

Kaija er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat