Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 14:28   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Er lav- karb nødvendig?

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Liker foresten heller ikke at det alltid orkoseres på hva man ikke kan spise på lavkarbo, det hele handler om vane egentlig, nå er jeg vant med lavkarbo kosthold, jeg handler inn til det uten de særlige planen for middagen, og jeg klarer alltid lage noe sundt og godt, selv om det kanskje ikke alltid er like kjapt som en grandi i ovnene.

Det tar meg kanskje et kvarter å lage kyllingfilet i biter eller steke et par karbonader, dele opp noen rosenkål og hive i stekepanna med smør og krydder + koke en broccoli i biter og lage mos av denne med smør og krydder. I tillegg kan jeg hive litt tomatsaus, chili og rømme i kyllingbitene og lage en deilig rømmetomatsaus! Det tar maks et kvarter tør jeg påstå.

Grandisen tar først ca. 15 min på å varme ovnen og deretter 15 min på steking. Altså dobbelt så lang tid. Og kommer ikke nærheten verken hva smak eller næringsinnhold angår.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat