Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 14:59   #317
Midnight Choir
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Midnight Choir er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Nå begynner jeg virkelig å bli bekymret her...!

Jeg startet mandag 3.januar og var raskt i ketose. Jeg har vektnedgang, hodepine "ketodeånde", svettetokter, føler meg god og mett, mye mer våken og opplagt, og alt skule tilsi at jeg er på god vei. MEN: igår hadde jeg ikke utslag på stix´n, og jeg har for nysgjerrighetens skyld testet stix på ulike tidspunkter ila dagene som har gått, rett og slett for å gjøre meg kjent med nr det gir utslag og ikke. Men igårkveld var det ingen utslag, og nå har jeg forsøkt flere ganger og ingenting skjer. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal ha fått i meg for mye karbs, for jeg har sjekket varedeklarasjoner opp og ned i mente, og jeg har økt veldig fettinntaket.

Sognemorr, kyllingklubber med skinn, bacon, egg, meierismør, creme fraiche, fet fisk, maaaaaaasse vann, lite kaffe og isåfall mye fløte i, NULL Pepsi Max,brokkoli, blomkål, tomater, salater, fetaost med lake, de feteste oster, oliven og akkurat nå; baconsvor. Og likevel; ut av ketose.

Jeg drikker som nevnt utrolig mye vann (halvlitersglass før, mellom og under alle måltider, så jeg har hatt svake utslag (men rosa, ikke beige - før nå). Jeg har gått ned fra 73,5-69,1 kg siden mandag, så noe er da definitivt på gang, men hva gjør jeg galt...? Nå stikker jeg ut på en joggetur, så håper jeg testen i kveld sier noe annet, men.... Hvis jeg skal ha et så vanvittig fettholdig kosthold, så er jeg nødt til å være i ketose, ellers kommer motivasjonen til å gå til bunns som et blylodd...

beklager denne sutringen. Skal se an hva som skjer. Begynte dessuten å lure på om stix ´ene er ødelagt, for vi har det fryktelig varmt hjemme og boksen står i stua der det definitivt er varmest, men det er vel å tro på julenissen....

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat