Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 17:36   #25
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Er det vanlig å føle seg dårlig når man begynner på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg har selvfølgelig spist tablettene siden jeg begynte på lavkarbo... Beklager at du opplevde slike ting - skyldtes det at du ikke spiste vitaminer og drakk for mye vann? Hvor mange karbo lå du på da - og hvor mye vann drakk du?

Finner også link som refererer til kalium-mangel, fordi personen ikke spiste kalium OG drakk for lite vann... ?

Jeg prøver ikke å være vanskelig her altså - men mener du at for mye vann i seg selv alene - da om man ikke tar kalium-tilskudd - vil forverre kalium-mangel?

Det er folk som har dødd fordi de drakk for mye vann. Alt av salter i kroppen ble skilt ut...