Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 20:19   #35
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Er det vanlig å føle seg dårlig når man begynner på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av oppavsofaen, her.

Synes det høres fornuftig ut, ja!! Men så skal det sies at denne fornuften min har tatt feil flere ganger.. Vanskelig å lese seg til sånt også siden samtlige eksperter og samtlige "brukere" av allverden slags dietter har ulike meninger om dette..

Kanskje jeg må huske på å tilføye *streng sykepleier* når jeg skriver sånne innlegg!

Jeg synser ikke, dette er det jeg har lært i mitt yrke! Jeg har hatt pasienter som har fått alt for mye væske intravenøst feks og de blir kvalme, uvelle og i svært dårlig form! Så må de settes på vanndrivende medisiner som ikke er bra for nyrene og så må de undersøkes av hjertelege fordi blodprøvene blir helt tullete og så må de ligge lengre på sykehus fordi de ikke kommer seg så fort som andre og det koster penger for samfunnet og ..........