Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 20:58   #5037
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Jeg finner denne:http://www.livestrong.com/article/26...breastfeeding/ , med noenlunde seriøse henvisninger og en balansert tone, mulighet for reaksjoner dersom man er allergisk for andre navngitte planter.

Ellers må du prøve å finne noen som kan google på portugisisk eller japansk, der stevia er vanlig og forskning følgelig burde finne sted. Kanskje tysk? de er gode på alternativt...

Takk, men ble ikke så mye klokere av den artikkelen. Det var det samme som jeg fant, altså at de ikke visste om noen studier med stevia og amming. Hm.

Mannen til hun venninna mi som ikke turte å prøve stevia er misjonærbarn og snakker flytende japansk. Jeg vet ikke hvor flink han er til å lese/skrive på japansk, men verdt ett forsøk. Kanskje jeg skal be ham om å google.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC