Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-11, 21:26   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Angående first price bacon.

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Gilde + Prior = Nortura = ekstrem konsentrasjon av markedsmakt = forbrukere burde være meget skeptiske ....

Heia Idsøe og Strøm-Larsen!!! Og alle andre som tørrsalter.

Så er jeg matsnobb av første skuffe.

Det skulle jeg også ønske jeg hadde råd til å være ...! Men Strøm Larsen er helt geniale, da! Ikke så dyrt der heller, faktisk. I tillegg har jeg en fabelaktig halalslakter rett nedi gata. Fårikålkjøttet jeg kjøpte der var helt nydelig, Norffjord sitt fårikålkjøtt til ca samme prisen var av pinlig dårlig kvalitet i sammenligning. Bacon er jeg i grunn ganske lei av, det går mer i lettsalta flesk nå om dagen, og med en far som har og flittig bruker aburøk, så har det i grunn gått opp for meg for lengst at den der røykinga blant butikkvarer er juks og fanteri.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat