Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 08:55   #770
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Jeg har gått ned 2,2 kg!!

GRATTIS! Så herlig da.... You go'girl!

Streber....herlig med bare en god kilo på vekta, flinkis du også! Det gjør da heller ingen verdens ting når man får kommentarer på at man blir mindre!!!! Gratulere med søtt tantebarn! Han var skjønn. Så flotte døtre du har, og du så veldig bra ut selv også!

Grotingeling; Gratulere meg nedgang! Fantastisk etter bare en uke!

Titti; lykke til med kjolevalg! Jeg leide meg en på en flott brudesalong, det fungerte veldig bra! De sydde den om til meg og det ble perfekt! Tror det er viktig som Streber sier å bruke en seriøs aktør.

Så over til helgen....ja hva skal jeg si...et eller annet rart med hjernen min....etter å ha et slikt formidabelt vekttap så SKEIER jeg totalt ut!!!!!!! Jeg må desverre bruke det ordet for jeg hadde ikke bestemt meg for det på forhånd....sjokolade, potetsuppe med loff...ja går det ann?!???!!?
Men idag er jeg back on track......av og til virker kroppen som den friker helt ut, uten forvarsel!
Mannen min hadde tenkt å begynne 15.jan på eget lavkarbo-opplegg. Jeg spurte så utrolig pent igår om han kunne begynne idag istedenfor. Jeg syntes det er vanskeligere nå å lage middag til de hver dag og se han godte seg med snop om kveldene. Måtte bare være ærlig å si det er vanskelig. Han ble med idag!!!!!!!!!! Så da er innstillingen min mye bedre, for motivasjonen har jeg faktisk! Han er jo livredd for at jeg skal dette tilbake i gamle tralter, så han var ikke vanskelig å be! Det var godt, for nå vil jeg få has på de siste 9 kiloene mine..........banna bein nå skal de av!
Det er rart man gleder seg sånn til å bli en slank utgave av seg selv, men så forsvinner liksom bildene i hodet de dagene man tar helt av. Nå skal jeg avsukres...regner med jeg er mye bedre allerede til helgen ihvertfall!

Syntes dere andre er super flinke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!