Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-05, 13:14   #5
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Takk for alle svar! har vert litt opptatt i går i leiligheten, og springe på do og vert på fest så jeg har ikke fått vert innom tidligere..

vi var 5 som spiste kebab samtidig meg og thomas hadde til og med helt det samme på, og jeg var den eneste som ble syk.

Jeg har tidligerer fått utslag på hvetemel hos homopat, også på spelt. gikk på glutenfri kost en stund, og sukkerfri. enda opp med å gå ned mye i vekt å få samme følesen som når jeg går på lavkarbo, våken og masse energi.

og hver gang jeg dummer meg ut å spiser hvetemel havner jeg opp med hvertfall luft i magen. men alldri så gale som i går. reagerte spesielt på at jeg hver gang jeg hadde fått noe ut ene veien måtte noe ut andre veien og.. som en kjedereaksjon.

Men svigerbror som er hjelpepleier sier og at ved matforgiftning går det nesten 24 timer før man merker det skikkelig.. ikke med en gang sån som jeg gjorde.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat